ETourEurope a Bridgestone segítségével

MARSO PARTNER
Paksi Gumimax Kft.

2014. május 17-én indult útjára, az eTourEurope, melynek keretein belül, 13 csapat fogja népszerűsíteni az elektromos autózást és hirdetni a környezettudatos paradigmaváltás szükségességét az autóiparban (is.)

Az összesen 4200 kilométer hosszú európai túra, kétségtelenül a leghosszabb rally verseny az elektromos autók mezőnyében. Az évad minden állomása, körülbelül 450 km hosszú lesz.

Nem csupán az autók és a pilóták számára jelent kihívást az eTourEurope, hanem a gumiabroncsok számára is és ennek áll elébe a Bridgestone, aki a sorozat beszállítója.

 csütörtök május 22, 2014

Jake Rønsholt, a Bridgestone márkakommunikációs menedzsere elmondta, büszkék rá, hogy egy nemes dologhoz és egyúttal végtelenül izgalmas sorozathoz adhatják márkanevüket.

A sorozat abroncsa a Bridgetone Ecopia lesz, melnyke már a neve is a környezettudatos technológiára utal. Az Ecopia gumik olyan speciális keverékből készülnek, amely optimális szinten tartja az abroncsok súrlódását és a hőképződést. Mindezek célja természetesen az extrém alacsony gördülési ellenállás, ezáltal pedig a gumiabroncsok üzemanyag felhasználásának alacsony szinten tartása.